-

9 Haziran 2013 Pazar

Eski Sevgilimi Geri İstiyorum



Eski sevgilimi geri istiyorum yani ayrıldığım sevgilimi geri istiyorum diyen birisi ayrıldım sevgilimi geri getirme büyüsü ile ayrıldığın sevgilini geri getirme büyüsü ile eski sevgilimi geri getirme büyüsü ile ve eski sevgilini geri getirme büyüsü ile ayrıldığı eski sevgilisini veya sorunlu olduğu, ilişkisine ara verdiği eski sevgilisini geri getirebilir.
Eski sevgilimi geri istiyorum yani eski sevgilimi geri getirmek istiyorum diyen birisi eski sevgilimi geri getirme büyüsü ile ayrıldığı sevgilisini kendisine aşk, sevgi ve özlem dolu bir şekilde geri getirebilir.
Eski sevgilimin geri gelmesini istiyorum, eski sevgilimin geri gelmesi için büyü yapmak istiyorum diyen birisi eski sevgilisinin kendisine geri dönmesi için geri gelmesi ve ilişkinin eskisi gibi mutlu bir şekilde devam etmesi için geri getirme büyüsü yaptırması doğru olandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder