-

7 Haziran 2013 Cuma

Sevgilimi Geri İstiyorum



Sevgilimi geri istiyorum diyen biri yani sevgilimi geri getirmek istiyorum diyen birisi sevgilimi geri getirme büyüsü ile ayrıldığı sevgilisini kendisine geri getirebilir.
Sevgilimi geri getirme büyüleri, ayrıldığınız ama ayrılmak istemediğiniz, tekrar beraber olmak istediğiniz eski sevgilinizin yani ayrıldığınız sevgilinizin size geri gelmesi için yapılan etkili geri getirme büyüsüdür.
Sevgilimi geri getirmek istiyorum, sevgilimi geri istiyorum diyen birisi sevgilimi tekrar geri getirme büyüsü ile sevgilisini kendisine getirebilir. Sevgilimi geri getirme büyüsü, etkili aşk ve bağlama büyüleri ile yapıldığından sevgilinizin size dönüşü aşk dolu, sevgi dolu bir şekilde olur ve aranızda yaşanan olumsuz olaylar önemini yitirir. Aşk, sevgi ön plana çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder