-

9 Haziran 2013 Pazar

Sevdiğimi Geri İstiyorum



Sevdiğimi geri istiyorum, sevgilimi geri istiyorum diyen birisi ayrıldığı, bir nedenden dolayı tartıştığı, sorun yaşadığı sevgilisini, sevdiğinin kendisine geri gelmesini isteyen kişidir.
Sevdiğimi geri istiyorum yani sevdiğimin geri gelmesini istiyorum, sevgilimin geri gelmesini istiyorum diyen biri sevgilimi geri getirme büyüsü ile sevdiğimi geri getirme büyüsü ile sevdiği kişinin kendisine geri gelmesini sağlar.
Sevdiğimi geri getirme büyüsü, sevdiğini geri getirme büyüsü, sevgilimi geri getirme büyüsü, sevgilini geri getirme büyüsü, ayrıldığınız sevgilinizi geri getirmek için yapılan kuvvetli geri getirme büyüsüdür.
Sevdiğimi geri getirme büyüsü, sevdiğimi geri getirmek için büyü, en etkili geri getirme büyüsü ile yapılan kuvvetli geri getirme büyüsüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder